Brein-Brekers
Veel gestelde vragen
Een vraag ligt altijd op de loer. Hieronder staan de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, neem dan gerust contact op via het contact formulier of stuur een mail naar info@brein-brekers.nl
Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Wij proberen uw bestelling altijd op dezelfde dag te verwerken en over te dragen aan PostNL. Bij grote drukte kan het een enkele keer voorkomen dat uw bestelling pas op de volgende dag verstuurd wordt.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis ontvang?
Wij versturen vanuit Nederland via PostNL. Zij beweren in 90% van de gevallen de dag na het verwerken te versturen. Dit zou dan in veel gevallen de dag na het bestellen zijn. Helaas hebben we geen controle over de verzending bij PostNL en merken dat het dus af en toe langer duurt. U krijgt altijd een Track & Trace waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Wat is het retourbeleid?
Retouneren is geen probleem! Mocht u niet tevreden zijn met het product of om welke reden dan ook af wilt afzien van de aankoop, dan kunt u ons een mailtje sturen op info@brein-brekers.nl. Vermeld altijd uw ordernummer, zodat we u snel en gericht kunnen helpen. U zult een email krijgen van MyParcel, waarmee u kostenloos een retourlabel kunt aanmaken. Zodra uw bestelling bij ons retour is, zullen wij het aankoopbedrag vergoeden.
Wanneer ik mijn bestelling retouneer, hoe gaat de terug betaling in zijn werk?
Onze betalingen gaan via het bedrijf Mollie. Zij regelen voor ons het betalingsverkeer. Wanneer wij uw bestelling retour hebben ontvangen, zullen wij Mollie de opdracht geven een retour storting te doen. Dit verwerken zij meestal binnen enkele dagen. De uitbetaling zal dan ook vanuit hun op uw rekening komen.